20 February 2011

Sibiu 1941

O poza foarte frumoasa aratand Sibiul la inceputul anilor 40. De interes e, bine inteles, Fordul V8, foarte posibil fabricat la Bucuresti, cu nr 2-Sib, precum si sucursala Leonida vizibila in fundal. Stiu ca a existat un garaj Leonida si la Galati: oare unde alt-undeva au mai fost?




A very pretty photograph showing early 1940s Sibiu. Of interest is the Ford V8, very possibly made in Romania, registered 2-Sib, and the Leonida dealership in the background. I also know of one existing in Galati: were there many others?

6 comments:

  1. Probabil prin toate marile orase. Eu am gasit o fotografie foarte frumoasa din Targu Jiu unde apare o reprezentanta Leonida&Co.

    ReplyDelete
  2. Interesant ar fi daca cladirea in care isi avea sediul firma Leonida&Co inca exista.
    Am descoperit de curand un bolg ce prezinta fotografii ale Brasovului vechi. Una dintre imagini din perioada antebelica mi-a atras atentia in mod deosebit si am fost placut surprins sa descopar Reprezentanta/service a firmei MERCEDES.
    Apar cateva masini si un camion din acea perioada in acea fotografie.
    DAN

    ReplyDelete
  3. O sa caut, cert am mai vazut o imagine luata din acelasi loc in Sibiu, e posibil ca clairea inca sa mai existe.

    ReplyDelete
  4. Exista toate cladirile in afara de cea din dreapta, care a facut loc unei piatete.
    Cladirea din centru e Hotelul Imparatul Romanilor

    Dani, Sibiu

    ReplyDelete
  5. Eu am gasit mentionat in Evenimentul de Iasi din 1912 cum ca un automobil Stoewer ar fi fost furat dintr-o sucursala Leonida. Deci, cred ca existau in mai toate orasele mari

    ReplyDelete
  6. Interesant ca existau sucursale Leonida chiar in 1912, cand erau aproximativ 900 autoturisme in tara...

    ReplyDelete